Вибір товару
Усі товари в каталозі мають зображення із масштабуванням, детальними описами, таблицями параметрів і характеристик. Доступна функція порівняння товарів — для цього натисність біля відповідного товару кнопку «До списку порівняння». Після додання всіх необхідних товарів до «До списку для порівняння» натисніть кнопку «Порівняти».
Способи розміщення замовлення
Є два способи оформити замовлення:
- За допомогою кошика товарів безпосередньо в магазині (спосіб описаний нижче).
- За телефоном 0 800 332 532 (з 12:00 до 17:00).
Додавання товару у кошик
Усі товари, які вам сподобалися, потрібно розмістити у кошику для товарів. Додати у кошик товар можна за допомогою кнопки «В кошик», розміщеної поряд з ним на сторінці — як в загальному списку товарів, так і на персональній сторінці конкретного товару.
Звичайно до кошика додається одна одиниця вибраного товару, але бажану кількість легко вказати як початково на сторінці товару, так і пізніше на сторінці управління кошиком. Потрапити туди можна за посиланням «Кошик» у меню у верхній частині будь-якої сторінки магазину, а також за допомогою кнопки «Детальніше» у нижній частині міні-модуля кошика в правій чи лівій колонці сторінки. Для деяких товарів перед додаванням до кошика потрібно обов’язково вказати значення одного або кількох обов’язкових параметрів (наприклад, розмір). Часто від значень цих параметрів залежить остаточна ціна.
Оформлення замовлення
Для того, щоб оформити замовлення, потрібно пройти процедуру розрахунку.
Перейти до розрахунку можна:
- за допомогою кнопки «Розрахунок» у нижній частині міні-модуля кошика в правій чи лівій колонці сторінки;
- за допомогою кнопки «Перейти до розрахунку» на сторінці управління кошика товарів.
Для того, щоб зробити покупки в нашому магазині, вам потрібно зареєструватися. Кожен зареєстрований клієнт отримує доступ до сервісу «Сторінка клієнта» (доступний через меню у верхній частині сторінки), за допомогою якого можна стежити за станом реалізації замовлень, керувати адресами доставки та інше. Зареєструватися можна або попередньо за допомогою сервісу «Реєстрація клієнта» на сторінці «Вхід», або в процесі оформлення замовлення, заповнивши всі обов’язкові поля в блоці «Дані покупця». Пароль доступу до облікового запису буде створений автоматично і надісланий за адресою E-mail, яка вказана в реєстраційних даних. Його можна у будь-який момент змінити на «Сторінці клієнта».
Якщо ви уже зареєстровані, перед оформленням замовлення потрібно ввійти до системи — або за допомогою блоку «Уже зареєстровані?» на сторінці оформлення замовлення, або за допомогою сторінки «Вхід».
Сторінка розрахунку складається із таких блоків:
«Дані покупця»
Персональні дані особи, на яку оформлюється замовлення. Вказані дані використовуються для оформлення замовлення, гарантійних та супроводжувальних документів.
«Спосіб доставки»
Вибір способу доставки замовлення.
«Спосіб оплати»
Вибір способу оплати замовлення.
«Коментар до замовлення»
Поле для інформації, яку потрібно врахувати при обробці і доставці замовлення.
«Огляд замовлення»
Фінальне зведення даних замовлення — остання можливість переглянути вміст замовлення перед остаточним оформленням, переконатися у правильності параметрів, цін товарів, розміру додаткових оплат і т.і. Тут же є поле для введення дисконтних кодів, які дозволяють їх власникам отримати додаткову знижку.
Після натиску на кнопку «Замовити» процес розрахунку завершується, а дані замовлення потрапляють на розгляд до наших продавців. Замовленню присвоюється статус «Прийнятий». Подальшу історію замовлення легко простежити за інформаційними повідомленнями, які надсилаються за адресою E-mail клієнта при кожній зміні статусу замовлення, а також за допомогою персональної «Сторінки клієнта» в магазині.