безкоштовна лінія
0 800 604 597
09:00-20:00 (робочі дні)
10:00-18:00 (вихідні)

Довідник покупця

  1. Процес купівлі

    Вибір товару

    Усі товари в каталозі мають зображення із масштабуванням, детальними описами, таблицями параметрів і характеристик. Доступна функція порівняння товарів — для цього натисність біля відповідного товару кнопку «До списку порівняння». Після додання всіх необхідних товарів до «До списку для порівняння» натисніть кнопку «Порівняти».

    Способи розміщення замовлення

    Є два способи оформити замовлення:

    1. За допомогою кошика товарів безпосередньо в магазині (спосіб описаний нижче).
    2. За телефоном 0 800 604 597 (безкоштовна лінія, із 09:00 до 20:00 в робочі дні, з 10:00 до 18:00 — у вихідні).
    Додавання товару у кошик

    Усі товари, які вам сподобалися, потрібно розмістити у кошику для товарів. Додати у кошик товар можна за допомогою кнопки «В кошик», розміщеної поряд з ним на сторінці — як в загальному списку товарів, так і на персональній сторінці конкретного товару.

    Звичайно до кошика додається одна одиниця вибраного товару, але бажану кількість легко вказати як початково на сторінці товару, так і пізніше на сторінці управління кошиком. Потрапити туди можна за посиланням «Кошик» у меню у верхній частині будь-якої сторінки магазину, а також за допомогою кнопки «Детальніше» у нижній частині міні-модуля кошика в правій чи лівій колонці сторінки. Для деяких товарів перед додаванням до кошика потрібно обов’язково вказати значення одного або кількох обов’язкових параметрів (наприклад, розмір). Часто від значень цих параметрів залежить остаточна ціна.

    Оформлення замовлення

    Для того, щоб оформити замовлення, потрібно пройти процедуру розрахунку.

    Перейти до розрахунку можна:

    • за допомогою кнопки «Розрахунок» у нижній частині міні-модуля кошика в правій чи лівій колонці сторінки;
    • за допомогою кнопки «Перейти до розрахунку» на сторінці управління кошика товарів.

    Для того, щоб зробити покупки в нашому магазині, вам потрібно зареєструватися. Кожен зареєстрований клієнт отримує доступ до сервісу «Сторінка клієнта» (доступний через меню у верхній частині сторінки), за допомогою якого можна стежити за станом реалізації замовлень, керувати адресами доставки та інше. Зареєструватися можна або попередньо за допомогою сервісу «Реєстрація клієнта» на сторінці «Вхід», або в процесі оформлення замовлення, заповнивши всі обов’язкові поля в блоці «Дані покупця». Пароль доступу до облікового запису буде створений автоматично і надісланий за адресою E-mail, яка вказана в реєстраційних даних. Його можна у будь-який момент змінити на «Сторінці клієнта».

    Якщо ви уже зареєстровані, перед оформленням замовлення потрібно ввійти до системи — або за допомогою блоку «Уже зареєстровані?» на сторінці оформлення замовлення, або за допомогою сторінки «Вхід».

    Сторінка розрахунку складається із таких блоків:

    1. «Дані покупця»

      Персональні дані особи, на яку оформлюється замовлення. Вказані дані використовуються для оформлення замовлення, гарантійних та супроводжувальних документів.

    2. «Спосіб доставки»

      Вибір способу доставки замовлення.

    3. «Спосіб оплати»

      Вибір способу оплати замовлення.

    4. «Коментар до замовлення»

      Поле для інформації, яку потрібно врахувати при обробці і доставці замовлення.

    5. «Огляд замовлення»

      Фінальне зведення даних замовлення — остання можливість переглянути вміст замовлення перед остаточним оформленням, переконатися у правильності параметрів, цін товарів, розміру додаткових оплат і т.і. Тут же є поле для введення дисконтних кодів, які дозволяють їх власникам отримати додаткову знижку.

    Після натиску на кнопку «Замовити» процес розрахунку завершується, а дані замовлення потрапляють на розгляд до наших продавців. Замовленню присвоюється статус «Прийнятий». Подальшу історію замовлення легко простежити за інформаційними повідомленнями, які надсилаються за адресою E-mail клієнта при кожній зміні статусу замовлення, а також за допомогою персональної «Сторінки клієнта» в магазині.

  2. Доставка

    Місце

    Доставка нашою службою доставки замовлених товарів здійснюється за адресами у межах таких міст: Київ, Дніпро, Львів, Одеса, Харків.. Можлива доставка по всій Україні через сторонні служби доставки (Ін Тайм, Нова Пошта, Делівері та ін.)

    Вартість

    Вартість доставки в межах міста розраховується згідно з таблицею:

    Сума замовлення до 5 000 грн. Сума замовлення від 5 000 грн.
    300 грн. безкоштовно

    Доставка замовлення здійснюється до під'їзду за вказаною адресою. Внесення і збір товару є додатковими послугами. Їх вартість не входить у вартість доставки товару і оплачується окремо після його отримання.

    Для Києва і Київської області вартість внесення розраховується згідно з таблицею.

    Вартість внесення і збору меблів в iнших регiонах можна дізнатися у продавця-консультанта.

    Строки

    Максимальний строк доставки замовлення із моменту його прийняття до реалізації (присвоєння статусу «В реалізації») за наявності вибраного товару на складі становить 3 робочих дні. За відсутності товару на складі — 21 робочий день.

    Доставка замовлень здійснюється лише у робочі дні. Зручну дату та час доставки із покупцем узгоджує продавець.

  3. Оплата

    Оплата приймається лише в національній валюті України (гривня, UAH) в один із перелічених нижче способів.

    Готівка

    Здійснити оплату готівкою можна кур’єру під час отримання замовлення. Цей спосіб оплати доступний тільки за умови замовлення товарів, наявних на складі (наприклад, всіх товарів з розділу «Розпродаж»). Можливість оплати готівкою підтверджується продавцем-консультантом по телефону під час оформлення замовлення або при зворотному дзвінку (для замовлень, оформлених через кошик товарів).

    Картки Visa/MasterCard

    Оплата здійснюється через процесинговий центр LiqPay (ПриватБанк). Після оформлення замовлення проходить автоматичне перекерування до платіжної форми на сайті LiqPay для внесення даних банківської картки.

    До оплати приймаються картки:

    Visa Visa Verified MasterCard MasterCard SecureCode

    Відразу після здійснення платежу вас перекерують назад на наш сайт. Дані про платіж магазин отримає протягом кількох хвилин.

    Гаманець Liqpay
    Liqpay

    Після оформлення замовлення відбудеться автоматичний перехід на сайт процесингового центру LiqPay, де можна буде вказати дані свого Liqpay-гаманця.


    Термінали «ПриватБанк»
    Термінали «ПриватБанк»

    Після оформлення замовлення відбувається перехід на сайт процесингового центру LiqPay, де потрібно буде підтвердити номер телефона за допомогою SMS і отримати номер замовлення. Використовуючи ці реквізити, замовлення можна буде оплатити у будь-якому терміналі «ПриватБанк».


    Інтернет-банкінг «Приват24»
    Приват24

    Після оформлення замовлення відбудеться автоматичний перехід на сайт процесингового центру LiqPay, а звідти — безпосередньо на сайт системи «Приват24».


    Усі комерційні дані, які вводяться у платіжних формах процесингового центру LiqPay, цілком захищені у відповідності до вимог стандарту безпеки PCI DSS. До нашого магазину потрапляє лише інформація про здійснений платіж. Оплата здійснюється без комісії.

  4. Гарантійне обслуговування

    Отримання товару

    Отримавши товар, у першу чергу перевірте відсутність механічних пошкоджень.

    Переконайтесь, що кур’єр видав вам гарантійний талон із датою продажу і штампом продавця. Без талона ви не зможете розраховувати на гарантійне обслуговування.

    Гарантійні зобов'язання

    Гарантійне обслуговування здійснюється тільки за наявності гарантійного талона, де вказаний гарантійний строк виробу, умови його експлуатації та зберігання.

    Повернення товару

    Згідно з «Законом про захист прав споживачів» клієнти мають право обміняти або повернути придбаний товар протягом перших 14 днів після купівлі.

    Будь ласка, зверніть увагу — обміняти або повернути можна лише новий товар, який не був у вжитку та не має слідів використання.

    А також повинні бути цілими:

    • упаковка і всі її компоненти;
    • ярлики;
    • маркування заводу .

    Поверненню не підлягають:

    1. подушки;
    2. матраци і основи нестандартних розмірів, виготовлені на замовлення;
    3. чохли матраців, які повертаються, — із оплати, яку належить повернути, вираховується вартість чохла.

    Повернути товар можна в офісі магазину за адресою: Київ, вул. Миколи Ушакова, 1Б, офіс 134. Транспортування товарів, які повертаються, здійснюється покупцем самостійно.

    При поверненні оплати клієнт повинен мати при собі паспорт. Повернення коштів здійснюється у день повернення товару або, у випадку відсутності готівки у касі, протягом 7 наступних днів.

    Детально умови гарантійного обслуговування продукції Vegas викладені в Умовах гарантії.