безкоштовна лінія
0 800 604 597
09:00-20:00 (робочі дні)
10:00-18:00 (вихідні)

Умови гарантії

ООО «ВЕГАС» гарантує відповідність якості товарів, які виробляє, дійсній нормативно-технічній документації (ГОСТ, ТУ і т.п.) протягом гарантійного строку за умови дотримання Правил експлуатації.

Гарантійний срок для продукції ООО «ВЕГАС» становить:

Вид продукції Гарантійний строк
Матраци до 36 місяців (залежить від моделі, вказаний на етикетці / сторінці моделі на сайті)
Наматрацники Transform 12 місяців

Cтрок служби становить:

Вид продукції Строк служби
Матраци до 10 років (залежить від моделі, вказаний на етикетці)

Гарантія дійсна за умови надання заповненого гарантійного талона із штампом продавця, паспорта виробу, етикеток з виробу і документів, які підтверждують факт купівлі товару.

Розширена гарантія

ООО «ВЕГАС» встановлює розширену гарантію понад гарантійний строк щодо виробничих дефектів пружинних і монолітних латексних блоків:

  • 25 років — для колекцій Modern, Exclusive, Comfort на виробничі дефекти пружинних блоків;
  • 10 років — на виробничі дефекти монолітних латексних блоків висотою від 12 см;
  • 5 років — для колекції Smart на виробничі дефекти пружинних блоків SmartPocket;
  • 5 років — для матраца RX на виробничі дефекти пружинних блоків.

Розширена гарантія передбачає гарантійне обслуговування виробничих дефектів указаних вище блоків. Розширена гарантія не охоплює дефекти, які належать до природного зносу матеріалів, і на дефекти, які не впливають на експлутаційні характеристики. Упаковка і доставка матраца на розширене гарантійне обслуговування на завод-виробник або представництво здійснюється покупцем. Матрац повинен бути чистим і у відповідному санітарно-гігієнічному стані. Розширена гарантія дійсна за умови надання товарного чека, гарантійного талона і етикетки з ідентифікаційним номером матраца.

До виробничих дефектів не належать:

  • наявність в продукції, виготовленій з використанням натуральних матеріалів (кокосова койра, латекс, бавовна, вовна і т.п.), запаху, притаманного натуральному матеріалу;
  • відхилення габаритних розмірів продукції у допустимих межах: матраци ±10 мм по ширині/довжині, ±15 мм по висоті; подушки ±15 мм;
  • зморшки, нерівності та складки на чохлах і облицювальних матеріалах м'яких елементів, які виникають після зняття навантаження (вставання з матраца) і зникають після розгладжування руками;
  • потертості і клубочки на чохлах матраца, які утворились під час експлуатації;
  • усадка (прогинання) матраца завглибшки менше 30 мм на спальних місцях;
  • позірне відклеєння верхніх настильних шарів матраца, зумовлене технологією лінійного нанесення клейових швів.

Гарантія не поширюється:

  • на використання товару у комерційних цілях без узгодження з ООО «ВЕГАС»;
  • на суб'єктивні побажання покупця щодо відчуття комфорту (м'якість/жорсткість) і неправильний вибір покупцем моделей, форм, забарвлення і розмірів товару;
  • на механічні дефекти, пошкодження і забруднення, викликані порушенням Правил експлуатації та самостійним ремонтом товару.

Звернення за гарантією

Відповідно до закону «Про захист прав споживачів», у разі виявлення дефекту протягом гарантійного строку, покупець повинен звернутися із заявою у запропонованій формі до продавця або уповноваженої організації за контактами, вказаними в гарантійному талоні. Продавець/уповноважена організація має право прийняти товар у покупця і перевірити якість продукції, щоб встановити причину появи дефекту. Відповідно до «Переліку товарів тривалого використання, на які не розповсюджується вимога покупця про безплатне надання йому на період ремонту або заміни аналогічного товару» покупцю на період перевірки замінний товар не надається. У разі виробничого дефекту вимоги покупця повинні бути задоволені у найкоротші строки.

Якщо покупець не згідний з висновком перевірки, то він має право провести експертизу товару. Під час ексертизи для проведення випробувань товар може бути знищений. Якщо за результатами експертизи встановлено відсутність виробничого дефекту — покупець оплачує проведення експертизи і відновлення товару (якщо це можливо).

Обмін і повернення

На продукцію ООО «ВЕГАС» поширюються вимоги затвердженого урядом «Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну».

Покупець може протяго обмеженого строку обміняти товар належної якості, якщо він не був у вжитку, збережені його товарний вигляд (включаючи упаковку), споживчі якості, пломби, фабричні ярлики, і є документи, що підтверджують придбання продукції у цього продавця.

Не підлягають обміну і поверненню товари належної якості з індивідуально визначеними властивостями (нестандартні розміри, форми, конструкції і т.п.), якщо вказаний товар може бути використаний тільки покупцем, який його придбав.